Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 31, 2010

Menu Puasa ke 19...

Bz bangat meyebabkan lambat nak update blog. Puasa ke 19 hari tu sms den kat kilang...ayat mudahnya...abang hari ni berbuka puasa abang goreng mee yea....ahakz...itu ayat dah edit tu...kalau kuar ayat2 cinta kang...MUNTAH dgn sengaja plak korang...so hari tu balik aku kena goreng mee....so jadi le mee goreng...ahakz

Kek batik ni aku buat sehari sebelumnya. Ini lah kek batik pertama aku buat selepas tahun 2000. Kali terakhir aku buat masa aku cuti kemalangan pada tahun 1997. Itu pun BONDA aku yang buatkan...aku bgtaw jerk apa nak buat....so kek batik tahun 2010 ni agak tak berapa cantik...tapi rasanya sedappppp.....

Caramel ni jiran bagi....sedap....ahakz

Laksa Johor...jiran jugak yang bagi....

No comments:

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin