Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, August 21, 2010

Menu Puasa ke 10...

Ini Menu Berbuka semalam...den koje pagi so...mmg tak buat apa2. Wife je buat semuanya...UNTUNG ada wife pandai masak....ahakz. Kat atas ni bukan ketupat daun kelapa...tapi ketupat segera...boring makan nasi biasa2 ni...so kita makan nasi ala ala ketupat dan kuah kacang....so sebabkan ada kelainan maka bertambah-tambah lah makan.....

Ini Puding ROTI dan kuahnya. Wife yang buat...memang sedap kalau makan cicah kuahnya...pehhhhh

Alamak..senget plak gambo ni....Bubur lambok...cikgu kepada anak yang bagi...

Errr...serius tak tahu nama kuih ni....mcm kuih KOCI...ada inti didalam nya...jiran bagi...

Mee Goreng - jiran bagi....

Mee Hoon Goreng - Jiran bagi jugak...ahakz.....

6 comments:

ezzu said...

pndai cri wife yg pndai masak....
dpt jer mkn best2....hehehe....

HonEyBuNNy said...

Nak puding roti.....cam sedap ja...aiyo...semua jiran bagi..mana yg jirang belakang rumah bagi tudung tu??xletak pun...heheheh

jeBateja said...

EZZU - hang kalau lom kahwin...carik2 le yg pandai masak...SONANG masa depan...ahakz

jeBateja said...

Jiran bagi mee n kuih tak taw nama tu....JIRAN yang bg tudung..???...JIRAN tu dah ambil balik....bawak balik UIA...ahakz

HonEyBuNNy said...

hahhaha..perli noh..hehhe...amik la sebab dia nak juai kt UiA lak..uhuhu...

jeBateja said...

tak aihh...cheq ikhlas tapi jauhhhhhh....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin