Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 31, 2010

Perhimpunan Pagi...

Perhimpunan pagi ISNIN...oleh kerana bulan PUASA so awal2 lagik dah tunggu kat kawasan perhimpunan...

Ada hamper laaaa.....

Perhimpunan dah start...lepas DOA ada sedikit TAZKIRAH...



Selepas ucapan oleh beberapa menteri kabinet....ada penyampaian hadiah kepada mereka yang meyertai KAIZEN ( apa itu KAIZEN....carik le dalam internet )...ahakz.....

2 comments:

wahida said...

ala...malaslah nak gugle kaizen tu ape..bg tau je la ape benda alah tu...

jeBateja said...

WAHIDA - ala ala errr...mcm ne erk....Kaizen ni satu xtvt yg memudahkan kerja....contohnya...jika nak angkat satu brg ke satu tempat lain...susah utk kita angkat maka kita KAIZEN kan satu TROLI BERODA agar memudahkan kita angkat brg tersebut. Kerja mudah...kapasiti kita angkat banyak...itu kaizen

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin