Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, August 15, 2010

Tempah Langsir...

Nilai 3...den tempah langsir di sini...malah...beli kain langsir kat Nilai 3 ni....beli langsir dan tempah di kedai yg sama....senang...

Den pergi awal2 pagi....so kurang orang. Rumah pun dekat sini...so senang laaaa

Iklan besau macam ni meyeram kan aku....kalau TAK di ingatkan...maw nya WIFE aku penuh kan bonet PERSONA tu....

Jualan murah sehingga tak cukup ruang dalam kedai...tapi kan...mcm stock tahun lepas je....ahakz
Ini jualan kilang...kunun nya...mahal jugak dari kedai biasa...korang nampak BANGLA kat tiang tu...dari pagi dok melambai2 orang supaya datang....kalau sampai petang....mahunya tanggal tangan dia...errr...agaknya laaaa

Bila plak TANGKAK ada kat Nilai 3....Kedai ni kan..lagik mahal dari yg sebelah nya. Korang bayangkan..kain langsir patern yg sama...corak sama....kedai TANGKAK ni kata rm12 semeter...sedangkan kedai sebelahnya rm8 semeter....gilakkkkkkk

8 comments:

HonEyBuNNy said...

haiyak..ini macam tak leh jadi oooo....dia mau amik untung ma.....kalau dia juai tudung pun macm tu jgk pa..hahhahah...beli langsir wat tirai..cek beli langsir nak wat tuudng.hahhaha

annie said...

sakan raya, langsir baru, itu yg tau, yg tak tau ntah apa lagi yg baru....

madihahzubir said...

oh, inilah padahnya duduk dekat dgn Nilai 3 ni.

jeBateja said...

HONEY - aiyaaaaaa....hang pi beli JALA buat TUDUNG lawa gak ooooo....memang terbaik laaaaa....ahakz

jeBateja said...

KAK ANNE - yang tak taw tu...ORANG RUMAH BARU...waka...waka.....

jeBateja said...

MADIHAH - memang terasa PADAH jugak...seronok pun ada...ahakz...kalau sedara mare dtg kena jadi pemandu pelancong...ahakz...

asilahmuhajer said...

jebat, awak gi kedai mana? betul ke murah kat situ? saya pun nak tempah langsir ni. selalu tu jahit sendiri. tapi tahun ni tak sempat la. banyak keje. kat situ boleh siap dalam tempoh sejam kan??

jeBateja said...

asilah - kedai kat sebelah tangkak tu le.
* Masuk Nilai 3...
* lepas kilang warna merah..masuk simpang kanan ( kilang sebelah kiri )...
* lepas tu, simpang pertama kiri masuk terus..carik kedai tangkak tu..sebelah kanan...dan sebelah kedai tangkak tu...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin