Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 31, 2010

Menu Puasa ke 20...

Semalam kerja amat penat oooo....ingatkan wife tak buat kuih muih so singgah pasar ramadhan...2 kali tawaf...den boli Pizza ni jerk....Pizza buatan tempatan...sedap oooo...ini lah pertama kali den beli pizza yg di luar drpd Pizza Hut....tak sangka Pizza kat luar pun sedap tahap gaban.....gaban pun kalah.....

Sampai rumah WIFE dah siapkan satu menu yang den tak taw apa nama nya. Hidangan apa ni erk...ada Sagu....ada santan dengan air gula....ada ais....tapi rasanya...sedappppp.....sampai sahur pun den dok ulang makan ni lagik....ahakz

2 comments:

nurulramizah said...

sagu + santan tu sedap tau
mak miza selalu buat
senang je buat
tp miza xtahu apekah namenya
hahahhaha

jeBateja said...

Aiseh...hang pun tak taw MIZAH...? Kena tanya org lama ni...sape kawan2 kita org lama erk....den muda lagik...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin