Kawan - Kawan jeBateja

Monday, August 16, 2010

Senawamg 15 08 2010...

Semalam adik no 2 jemput datang rumah. Suruh ambil rambutan yang dia ambil di kampung. Dalam perjalanan...pehhh...ari nak hujan beb...awan hitamnya megerunkan....( lokasi : simpang empat Senawang - Tampin )

Jam 6.15pm...mcm dah Magrib je....errr...leh berbuka dah ni...ahakz

Akhirnya...sampai di Senawang 2...maka hujan turun dengan SANGAT lebat....nasib baik dah tukau wiper...ahakz..

Ini ialah Rambutan....ahakz...Rambutan ni ambil dari kampung den...Felda Palong 13, Gemas, Negeri Sembilan....

Adat bertandang...wife buatkan Kek Pelangi sebagai Buah Tangan....err...bukan bawak sepinggan je...ada le seloyang...ahakz..masa nak ambil gambo ni...loyang nya dah basuh...

12 comments:

Sha said...

salam:)
patut le hujan, org Bkt Mahkota dtg Snwg.

Bila agaknya nak rasa kek pelangi.????

asilahmuhajer said...

ni nak citer pasal rambutan ke, pasal kek pelangi.

nak la sket...

jeBateja said...

Kak Sha - alaaaa..kak...poei sanun tak rancang apa2 pung...last2 minit yo...ahakz...

errr...nanti kita buat erk...erk...tapi akak bg pulut kunin taw...ahakz

jeBateja said...

ASILAH - nak citer pasal HUJAN di SEnaWANG...waka...waka...

errr...nak sket apa erk..? Hujan ke...rambutan ke....kek pelangi???

~♥ iella ♥~ said...

nk kek pelangi tue...sedap...

jeBateja said...

Errr,,,sedap erk...ahakz..mmg sedap..salah satu kegemaran den tu...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

nnt raya nk wat kek pelangi gak..nk wat warna mcm2 lgi...

cantik n sedap...

jeBateja said...

Hang tambah satu lagik....warna purple...pehhhh...lawa nyer....

~♥ iella ♥~ said...

okey...idea akan diusahakan...purple..nk kena g carik pewarna jap..

jeBateja said...

waka...waka....waka....dah siap xplore gambo...okayz

madihahzubir said...

wah wah kek pelangi tu. menggoda bebenor warnanya !

jeBateja said...

warna nyer menggoda erk...kalau makan...pehhh...mak mertua lalu belakang pun tak sedar...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin