Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, August 29, 2010

Menu Puasa ke 18...

Puasa ke 18...wife buat kek coklat maka dengan rasminya jiran2 akan mendapat kek coklat untuk berbuka puasa...rasanya lemak gebu berkrim...ahakz...

Popia goreng ni special sket taw...pemberian jiran sebelah rumah. Sebab apa special...sebab inti nya ada sosej....ini le pertama kali hamba makan popia ada sosej...ahakz...kuahnya bapak pedasnya....adehhhhh

Mee Kari ni jiran jugak yg bagi...ahakz...orang memberi...kita mentedarah le.....sayang nya mee ni dah kembang masa aku suapkan dalam mulut...sesekali makan mee pun okay erk.....ahakz...nak buat mee goreng lah berbuka ni plak...termaktub dalam menu berbuka pose ke 19....

6 comments:

HonEyBuNNy said...

erm..ha..makan jangan xmakan..uhuhu...asyik mkn ja...semua sedap2..uwawwa

~♥ iella ♥~ said...

asyik mkn makanan yg sedap2 jer hampa nieh..jelus la kami tngk..

Herdoni Wahyono said...

Nikmat sekali kue coklat ini. Lumpia isi sosis, spesial sekali untuk berbuka puasa. Lezat!

wahida said...

mee kari kegemaran saya...yyeeaahh!!!

~ceRRy beRRy~ said...

bestnyeeee ada jiran2 camtuh!

umah kat mane nih/
dok nyendeng jd jiran gak ah! =P

jeBateja said...

HONEY - makan untuk hidup...ahakz...err..mana taw sedap ni...?..hang rasa dulu ke...

IELLA - jeles ke...?...alaaa..kita org ni suka2 je masak memasak ni....ala ala main masak2...ahakz

PAK HERDONI - mmg lazat....lebih2 lagi tgk di bulan puasa...ahakz

WAHIDA - mee kari...? sedap ooo...jiran saya pakar bab bab mee ni...ahakz

CERRY - rumah den bdr bukit mahkota, kajang...sebelah dgn Nilai 3...meh le datang...jadi jiran....depan rumah kosong tu...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin