Kawan - Kawan jeBateja

Friday, August 27, 2010

Jalan Jem...

Tengahari semalam pi kedai kek...tujuannya nak beli barang kek lah...almaklum wife seorang perniaga kek. Kunun nya nak pi beli barang arrr...tapi terpaksa tawaf 18 kali kat kedai yang nak pi ni....

Jalan depan kedai kek ni...jem giler....pehhh...dah le cuaca panas...kalau dapat sirap...alangkah indahnya....( tgk je lah keta belakang aku tu...berderet...)

Mana2 pun jem sekarang ni.....adehhh...

Last nya dapat parkin VVIP...ahakz...khemah ni depan sebuah kedai makan...depa dok buat sediakan untuk orang berbuka pose nanti. Tapi tengahari tak de lah org nak berbuka erk...kalau ada pun nyorok2 lah kot.....ahakz....

4 comments:

wahida said...

jalan jem sebab nuzul quran kan awak...

Herdoni Wahyono said...

Tenda multifungsi. Siang hari yang terik dapat digunakan untuk parkir mobil. Serasa dingin. Kasihan bila mobilnya kepanasan nih. Beruntung dapat tempat parkir di bawah tenda.

jeBateja said...

WAHIDA - tak lah...masa ni lom nuzul Quran laei....orang dok sibuk shopping...ahakz

jeBateja said...

Pak Herdoni - hik..hik..mmg seronok parking bawah tenda...ramai yg cemburu....tapi biasa lah...VVIP...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin