Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, August 10, 2010

Jom Ngopi...

Jom pekena KOPI O...malam tadi keja malam bawak Air KOPI oooo....KOPI ni bukan kopi beli kat KEDAI. Kopi yang beli kat orang kampung pas tu BLENDER sendirik....RASANYA....pahit sket arrr.....ahakz

Makanan biasa dalam musim buah ni...RAMBUTAN....mana2 deparment ada je buah ni...round satu kilang...kenyang RAMBUTAN je laaaa....erkkk....best...best....

13 comments:

HonEyBuNNy said...

ngeh3....bawa kopi xnak bagi ngatok ker??hehheheh...tudung xmau bawak jugak ka??hehehhehe

Herdoni Wahyono said...

Kalau lembur begini emang enak sekali ngopi rasanya nikmat badan jadi lebih segar tidak mudah mengantuk.
Di tempatku saat ini belum musim buah Rambutan. Enak sekali buah ini.

~♥ iella ♥~ said...

musim dah habis la...nnt dpt la penyakit batuk kering rambutan lak..

jeBateja said...

HONEY - bawak KOPI pun ngantuk semcm jugak....ahakz...kalau bawak TUDUNG den tak rela di NGURAT...ahakz

jeBateja said...

HERDONI - mmg NGOPI untuk tahan ngantuk....tapi...bila kerja di sebelah malam...NGANTUK nya tetap datang menyerang...ahakz

jeBateja said...

HERDONI - mmg NGOPI untuk tahan ngantuk....tapi...bila kerja di sebelah malam...NGANTUK nya tetap datang menyerang...ahakz

jeBateja said...

IELLA - mana ada musim dah habis....ada laaa...kalau tak de kat kampung hang...kat tepi jalan banyak lagik org juai....ahakz

~♥ iella ♥~ said...

den tak mau yg kena beli,den suka yg free jerr..

jeBateja said...

ERRR...tang ni..kita sama...maw yg FREE jerk....baru rasa NIKMATnya....ahakz

~♥ iella ♥~ said...

tau tak pa..yg free tue walapun tak sedap tetap rasa nikmat... mulut duk makan tak ingt tp hati duk kata tak sedap..tak sedap..hehe. Kadang2 smapai hati pun tek terkata sbb kusyuk belasah mknan free...

~ceRRy beRRy~ said...

amboiiii....
sesuai tuh minum kopi utk bersahur...

selamat menyambut bulan ramadhan =)

jeBateja said...

IELLA - waaaa...sukanya hang dengan makanan free......waka...waka....

jeBateja said...

CERRY - hik...hik...kopi minum sahur....err???...best erk....adehhh...siang2 ari ni tak leh citer minum n makan laaa...terliur

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin