Kawan - Kawan jeBateja

Friday, August 13, 2010

Pehhh Asyik Makan Je...

Oleh kerana den koje malam...so urusan peryedian kuih muih adalah tugas2 den yang tak beberapa hensem ni...so ari ni ( pose ke 3 ...) den buat puding COKLAT...kalau korang buat ni...PASTI best ooooo...cuba lah....

Sila abaikan LAICI di tengah tu...Tiada langsung dalam resepi LAICI tu. Laici tu hadir kerana ari ni berbuka berairkan LAICI...itu sebab sebelum LAICI ni masuk JUG...ditumpangkan sebentar di PUDING COKLAT...ahakz

Dah siap KERAT2 oleh my WIFE yang kiut lagik COMEI...ini persedian untuk pas ke jiran2...kalau buat seloyang tu...bukan leh abis pun makan sefamily....

Hah...ini bukan den buat...apa tah lagik WIFE...ini pemberian jiran....ahakz...sodap ooo...namanya KEBAB rasanya. Anak remaja jiran den penjual KEBAB so...bab2 KEBAB ni tak yah ke Pasar Ramadhan pun...ahakz

Cekodok Pisang ni pun jiran yang bagi...hik...hik....time2 pose ni...sedap ooo makan cekodok...terasa tradisional nya ( err...cekodok pisang termaktub dalam makanan TRADISIONAL ke..? )...ahakz...kalau sesape TERINGIN sila ambil...ambil GAMBA je lah...yg realnya dah masuk perut daaa....

8 comments:

HonEyBuNNy said...

adoiiii...mai la ckit...sedap sungguh neh..terliur ma...;-( awat sedap sgt kek neh..hencem la kek tu...lau di hias dgn tudung..hahahha..bgs jiran..asyik bagi ja..mst dia nak kek jgk kn.heheh

jeBateja said...

HONEY...? Kek...? Puding laa honey..alaa...siannya dia...terliur sangat dia ni...hang buat lah sendirik...hang saja je tak maw kuarkan bakat terperam tu....

kalau hias dengan tudung...alamatnya jadi barang hantaran untuk meminang...waka...waka...

Herdoni Wahyono said...

Menu yang lezat dan nikmat untuk buka puasa bersama, puding coklat dan buah leci. Ditambah dengan kebab dan cekodok pisang. Lengkap sudah menunya untuk hari ini. Happy and enjoy selalu.

pizlimw said...

Bagila recipe..

jeBateja said...

HERDONI - segalanya..REZEKI dari ALLAH....moga2 ia berkekalan dan mendapat lebih baik....

jeBateja said...

PIZLIMW - nanti2 den bg arrr.....boleh jeee....

madihahzubir said...

ok ! yg ini memang terliur habes laaa..!

jeBateja said...

MADIHAH...sabar...sabar....kalau nak ambil le...kita IKHLAS...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin