Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, July 27, 2010

Sungai...


Belakang rumah mertua den ada sungai...airnya mengalir tenang ketika tak hujan. Kalau hujan...tenang jugak kot. Kedalaman sungai ini hanya separas betis budak2 so tak le dalam sangat.


Tu dia...ini lah akibatnya kalau jumpa air. Anak buah dan bapak buah sama je...lupa diri sat. Air sungai ni sangat lah sejuk...kesejukkan nya sampai ke tulang sum-sum...apa pun sungai ni mmg best untuk mereka yang kemaruk dengan air....

6 comments:

madihahzubir said...

oh, bestnya kampung dia oiii! jum seranga ah!

HonEyBuNNy said...

bestnya mandi sungai....;-)

jeBateja said...

MADIHAH...jgn serang.....nak numpang mandi...silakan...

jeBateja said...

HONEY...mmg best oooo..lebih2 lagik mandi dgn tudung2 sekali

Herdoni Wahyono said...

Air sungai yang belum tercemar limbah industri. Amat menyenangkan bisa bermain disitu. Sejuk dan menyegarkan. Pesona alam yang perlu dijaga kelestariannya.

jeBateja said...

HERDONI - itu pun belum tahu berapa lama bisa bertahan...arus pembangunan bisa membuatnya hanya menjadi kenangan di satu hari nanti...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin