Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, July 10, 2010

Jamuan Perpisahan Nadia dan Aizat...

Jamuan perpisahan untuk Nadia dan Aizat...NADIA adalah budak praktikal dari USM dan AIZAT adalah anak buah yang akan melanjut pelajaran ke Politeknik Merlimau, Melaka, Malaysia.

Makanan sulah mari....pehhh...bisa kuar air liur tu.....

Minuman bergas...supaya cepat kenyang...ahakz

5 kotak PIZZA untuk di telan...pehhhh...bau...

Kepak ayam yang sukar di lepaskan....

Deretan PIZZA yang membuatkan tukang ambil gambo tidak berada jauh darinya...

BIG BOS QaQc...memberi ucapan di permulaan majlis...

NADIA...memberi ucapan sambil dikawal bapak sedaranya.....uikk.....serammm tgk pewotnyaaa....

Aizat yang pemalu untuk memberi ucapan...apa dah...kat belakang2 bukan main lagik......ahakz

Mak oiiii...NADIA makan sambil merenung jauh...sayang nak tinggalkan KILANG ni kot...kot leee...


Akhirnya...ini je yg tinggal....pinggan tu tak sape sudi makan plak....

Si Moon...memulakan operasi pembersihan...bagus betul...anak sape lah ni....untung buat MENANTU ni.....

16 comments:

Herdoni Wahyono said...

Foto-foto kenangan yang amat menarik dengan komentar yang kocak bikin aku tersenyum simpul sendiri. Ada saat bertemu dan ada saat berpisah. Rasanya berat melepas sobat yang udah dekat di hati. Selamat dan sukses buat Nadia and Aizat.

nurulramizah said...

kim salam sama aizat ye

hahahah
promote2 la dier kat ai
wawawawa

butterfly said...

waa..piza tuh...

chicken wing...

lama x makan...

jeBateja said...

Pak HERDONI...perpisahan yg tidak dapat dielakkan...mereka pergi untuk menjadi yang lebih baik...jadi kami restukan sahaja....moga mereka tidak lupakan kami disini...

NURUL...uikkk..ko bior benar. Kang pakwe ko marah kat den plak nanti. Betul ke ni....???

BUTTERFLY...maw kah chicken wing?...ambil lah satu...hik...hik...moh...moh...mai sini...kita belanja...mehhhh

HonEyBuNNy said...

waduhhh..buat jamuan xajak org...huuhuh...lau x, leh cek p emnjuai tudung sana...sambil mkn2...ehheh..asyik jamuan kan..

madihahzubir said...

omaigod..PIZZA !!!

jeBateja said...

Honey...bukan tak maw ajak, sat lagik hang hidang tudung...lupa plak dorang dengan PIZZA tu...ahakz. Jamuan je lah HONEY....murah rezeki...Alhamdulillah...

jeBateja said...

MADIHAH...omaigod...lupa jemput MADIHAH.

HonEyBuNNy said...

hheheh..btoi jugak...tudung yg habis..pizza xhabis lak..ehheh

misz benida said...

en jabateja keje kt kilang ke?
aku tngah mncri tmpat praktikal ni,klau de kabel cm sdg ckit la..hehe..tpi lambat lgi..stahun lg..prsediaan awal org kate..hehe

jeBateja said...

HONEY...tu lah...sib baik hang tak datang....hik...hik...

jeBateja said...

BENIDA...wehhhh...hang serius ke...kalau serius hang bgtaw le nanti. den tanya HR den...den mana taw protokol org nak praktikal ni....al maklum...mana pernah masuk Universiti...nanti email le : jebateja@yahoo.com.my

madihahzubir said...

eh? cik benida. kita jumpa ye disini? kami sama2 kelas. mencari tmpat praktikal utk tahun depan. 2 orang sekali bole tak praktikal? hahaha.

jeBateja said...

Errr...entah le MADIHAH...hang pa cuba je le....janji kilang ni berkaitan dengan hang pa...ok lah....kan...kan

[z@ck] said...

sedap kot pizza tu..
huhuhu

jeBateja said...

Errr...sedap....sebab free....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin