Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, July 6, 2010

KakiTangan Sape Ni...?

Lembutnya tangan...ahakz. Empunya tangan ni bukan le salah seorang kakitangan department aku tapi sebab nak menemankan kawan2 dia yang berada kat LAB ni...so dia buat kerja dia kat LAB. Kalau lembut tangan macam ni sure bukan LELAKI erk...lagi pun kalau lelaki tak kan aku nak ambil GAMBAR...buang karan je leee......ahakz

Tenguk kaki kalau tak pakai stokin...dalam LAB kena pakai STOKIN sebab selain tapak kaki leh hitam...lantai ni, kesejukkannya melampau...tak baik untuk kesihatan untuk jangka masa panjang...errr...kakinya pun halus laaa.....kan...kan.....ahakz

2 comments:

Herdoni Wahyono said...

Kaki yang dua pasang kok memakai kaus kaki, AC nya dingin ya ! jadi tidak tahan dengan lantainya yang dingin, bisa masuk angin nih. Tapi kaki yang satunya lagi kok tidak memakai stocking atau kaus kaki ? Sayangnya dia tidak diclose up wajahnya. Happy and enjoy selalu.

jeBateja said...

Wakakakakaka...Pak, kalau wajahnya dipaparkan...saya bisa disaman...kerna ambil gambar cewek tanpa kebenaran...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin