Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, July 29, 2010

Kek Oren...


Ini Kek Oren...Ini bukan BUKIT ANTARABANGSA...bukan jugak TAmAn Astakona....Bukan dan bukan jugak Nasi Beriani...Ini ialah Kek Oren yang WIFE aku buat....ahakz...aku pulak..TUKANG MAKAN dengan Lahapnya....

Seperti biasa...kalau ada kek ke...puding ke...bebudak aku kat kilang memang beruntung le...walau tak se beruntung ALONG BUKIT BERUNTUNG. Kat atas ni Kek Oren yang dah POTONG2...untuk anak buah TERSAYANG...

Hanya ini yang Tinggal....errr...TINGGAL KENANGAN....ahakz

6 comments:

mAr@ZiEy said...

Ko ni mmg kejam tau..selalu bwk kek sedap2 kat bdk2 QC..then post kat blog..da tau aku slh seorang pmbaca blog ko..dan plg penting 1 tmpt keje ngan ko..ape salah yer ko simpankan utk aku ckt..bg la aku merasa..da la aku tgh sarat mengandung ni..haissshhhh...tiap kali jenguk blog ko ni..mesti aku tutup cpt2..terliur beb!!!!!!pdhal tgk gmbr je..haishhhh...

jeBateja said...

Alamak....kesian nya ko....nanti aku bawak utk ko erk...alaa...ada sekali tu aku bawak puding trifle utk ko...ko tak dtg...lastnya org lain yg abiskan....uhukz...err....budak qc pun lom pernah aku bg rasa puding trifle....xspensif ahakz...

mAr@ZiEy said...

Ooo..yeke..heheh..bwk la..bwk la..hehehe..

jeBateja said...

adehhhh...terdekat ni tak le...den koje mlm....maleh nak berulang alik...tgk le dlm minggu dopan.....ko cuti tak...ahakz

mAr@ZiEy said...

Minggu depan insyaAllah tak cuti..bekerja dengan penuh..hehehe

jeBateja said...

Errr...bagi 2 minit utk saya confirmkan kepercayaan saya...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin