Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, November 14, 2010

Anugerah 15 Tahun...

Aku dapat jam TISSOT PRS200...
Sempena perkhimatan aku melebihi 15 tahun...
Search kat MUDAH.COM...
Harga sebenar rm1500...
Leh jual rm950...ahakz

Zoom sket permukaan Jam yang menawan...

Yang ni plak...voucer rm100...
aku dapat dari cabutan bertuah di majlis konvensyen...
hik...hikk....kalau beli senapang NERF...best gak ni....

Jam ni aku dapat semasa perkhimatan 10tahun...
Tissot PR100...

Emmm...jam ni sekitar rm1200 dulu...
Now dah tak taw harganya...
Jam ni masih elok...ahakz...

12 comments:

byna said...

waa..besnye dpt jam..

jeBateja said...

BYNA - mmg best oooo....jam mahai plak tu...ahakz

LiNda said...

Tahniah !

untuk jam Tissot
and,
Perkhidmatan 15thn .. susah tau nak kekalkan perkhidmatan ditempat yang sama . Apatah lagi dibidang industri yang penuh cabaran !

tabik spring kat awakk ...

My Little Diary said...

wow!!! bestnya dpt jam...kerja rajin2 ye lagi pasni.... mana tau 20tahun keje dpt hadiah kereta pulak ke... huhu

wahida said...

congrate to u jebat...semoga bekerja ngan lebih cemerlang lg....

•°¤*(¯`°( ©OmOi ™ )°´¯)*¤°• said...

wah...best... company sifu dulu lebih 10 taun cari silap pekerja ja nak buang.. takdela nak hargai pekerja.

jeBateja said...

LINDA - actualy saya dah 17 tahun kerja kat sini. Alhamdulillah...

jeBateja said...

MLD - 20 tahun? IsyaAllah jika panjang umoq....dpt jam gak...tapi lagik mahal le...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - tq...hik..hik...semoga saya menjadi lebih cemerlang

jeBateja said...

SIFU COMOI - hik..hik...masing2 ada kelebihan sendiri...ahakz

mAr@ZiEy said...

Hahaha..jam tissot..beli kat kedai hakmilik Sapura kat Starhill..hehehe..

10 thn berkhidmat..good job..aku cam bertahan lama je kat SIB ni..

jeBateja said...

MARZIEY - bukan sepuluh...sulah 15tahun maaaa.....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin