Kawan - Kawan jeBateja

Monday, November 22, 2010

Nerf oh Nerf...



Tak de keja...kawe main kawe nya NERF...
Busan2 ni layan NERF okay gak...


Peluru tu kalau kena kat DAHI bagus tu...
Melekap...ahakz



Tapi mangsa kawe kali ni ialah BOTOL kat depan nun...
Leh jadi penembak tepat ni...
Ahakz...


Nerf SNIPER...still menjadi IMPIAN
Bila maw beli ni...

gambo nerf sniper di cedok dari

Photos from NERF Community Malaysia

14 comments:

wahida said...

mu mmg giler kat nerf ni kan?

jeBateja said...

Mmg GILER....ahakz..

~♥ iella ♥~ said...

nnt leh jadi penembak negara la...

HonEyBuNNy said...

jebat oo jebat....xhabis2 dgn minat tu..huuhu

She is f.A.z.A said...

laaaa aku ingat jebat nih suke bersilat ajer..ngeh3

jeBateja said...

IELLA - leh...leh...tembak TUPAI jerk...ahakz

jeBateja said...

HONEY - sib baik minat lagu tu...kalau minat TUDUNG...hah...puas lah wife nak beli tudung selalu

jeBateja said...

FAZA - bersilat lah tu....bersilat dgn pistol...ahakz

~♥ iella ♥~ said...

tembak tupai pun ok gak...

Fida Faizal said...

salam. wah bestnya , nak jugak :0

jeBateja said...

IELLA - ghumah hang banyak tupai ke..???isshhh...kalau guna ni tembak tupai...setakat mengelikan tupai jerk...ahakz

jeBateja said...

FIDA - nak jugak..? tak leh...tak leh...pi beli sendirik...ahakz

Pencacai Alim said...

knapa aku tk pnh tahu kewujudan bnda ni? argh!!!

jeBateja said...

Ishh hang ni ALIM...hang tak kan tak taw?

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin