Kawan - Kawan jeBateja

Monday, November 1, 2010

Baucer Persiapan Ke Sekolah...

Ini bukan surat BONUS atau kenaikan PANGKAT...maw pun kenaikan GAJI...

Surat dari MAJIKAN untuk pekerja2 GRED 4 ke bawah...isi surat RASMI dari majikan...depa nak bagi SUMBANGAN berupa BAUCER barangan SEKOLAH....membantu meringankan beban mak bapak yang anaknya bersekolah....tapi untuk GRED 4 ke bawah je le.....

Contoh isi kandung.....RM75.00....ok lah tu....dapat gak top up mana yg patut.....ahakz....bestnya kalau aku dapat...ahakz

8 comments:

My Little Diary said...

awal nya dah dpt voucher ye..
ok lah tu, dpt jgk cover2 mana yg penting...


entry terbaru "disana menanti disini menunggu"

wahida said...

alhamdulillah...lepas stationery anak2 mereka...

azzey said...

jeBateja: alhamdulillah. dpt menampung apa yg kurang tu...:)

jeBateja said...

MLD - sayangnya..den tak dapat...uhukz...

jeBateja said...

WAHIDA - mmg tujuannya menmpung apa yg kurang...

jeBateja said...

AZZEY - hik..hik...dapat le ayah terapung sket...ahakz

~ceRRy beRRy~ said...

eh hang xde anak lg ka?

jeBateja said...

CERRY - ishhh..ada lah anak...2 orang...cuma nak habaq...baucer ni utk kakitangan untuk gred 4 & 5...untuk tahap leader gred 3, 2 , 1 dan seterusnya...tak layak.

Si jebat ni GRED 2 ( bukan nak berlagak erk...)..so tak layak. begitu le citernya CERRY...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin