Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, November 10, 2010

Free Jerk...

Ini Pisang Goreng...
Ini Pisang Goreng yg Free...
Pisang Goreng free ni sedap dimakan waktu panas dan ketika hujan turun...
Ada sambal yang pedas tapi sedap...

Sambal pedas yang tak teringin aku nak makan...
Mmg sedap tapi aku malas nak bukak getah pegikatnya...
jadi makan pisang jerk laaaa

Ini anak buah yg bawak aka belanja goreng pisang.
Habis basah bajunya...di timpa hujan...
Sian dia...ahakz...

10 comments:

LiNda said...

wahh..dahlah hujan
dpt makan free plak

Smbal kicap itu menu wajib buat pencecah goreng pisang ..
style orang Johor . lalala

My Little Diary said...

baiknya anak buah belanja makan goreng pisang.. hehe

~ceRRy beRRy~ said...

elehhh..
mung tuh makan free sume sedap! =p

wahida said...

kek gula hangus aku tu rm40? huwaaaaa!!!! belajar buat sendirik je la....bak resipi! hiks....

jeBateja said...

LINDA - sambal tu mmg den diberitahu asal johor....mmg sodap..

jeBateja said...

MLD - ahakz...bodek kot...sebab masuk keja lewat selepas rehat...ahakz

jeBateja said...

CERRY - ishhh...jgn aa kecek lagu tu...malu kawe...

jeBateja said...

WAHIDA - termasuk pos tu...untuk 2kilo...ahakz

azzey said...

jeBateja: kali pertama dulu tgk goreng pisang mkn dgn sambal tu rasa pelik...tp rupa2nya mmmg ada....

jeBateja said...

uik...den dulu lagik lah pelik...tapi ghupernya...sedap....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin