Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, November 20, 2010

Mee Goreng Jebat...

Pagi tadi si JEBAT dan FAMILY bersarapan MEE GORENG...
Mee goreng ni si JEBAT buat setelah WIFE arahkan ( mcm kena dera plak )...
Lama dah tak buat mee goreng ni...kata WIFE..( alasan biasa...)

Bahan2 wife dah sediakan...
Macam tukang masak PRO plak si JEBAT ni...
Bangganya...nampak gaya tugas si JEBAT mengorengkannya ajer...

kerja2 akhir mengoreng mee...
Hampir siap...
Rasanya..? Takkan si JEBAT nak kutuk sendirik buat...
SEDAP ooooo...ahakz

8 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

x sedappppppppp!!! ;p

She is f.A.z.A said...

wah bagus2 tolong isteri di dapur :)

uncle^dean said...

aiseh..bahan2 bini dah sediakan kerp? kalau mcm tu anak janan pokcik yg darjah 4 tu pon leh goreng wahai jebat :))

jeBateja said...

CERRY - cisss..berani kata tak sedap....sedap laaaa...

jeBateja said...

FAZA - asben mithali laaa...ahakz

jeBateja said...

UNCLE - uikkk..uncle..ada skill lah nak campak2 bahan2 tu semua dlm kuali....ahakz

alexa yussida said...

wahhhhh....untung wife pak cik:D

jeBateja said...

ALEXA - ahakz...pakcik pun untung gak...dapat wife yang leh sediakan bahan2 buat mee goreng...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin