Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, November 7, 2010

Biskut Mazola...

Biskut ni...namanya Biskut Mazola...ala...biskut dari minyak jagung tu.
Rasanya sedap, aku suka...tetapi...adik aku lebih suka.
Anak buah kat tempat kerja pun sgt suka...mcm makan nasi dibuatnya.
Wife aku yang buat biskut ni...pada 1hb Nov yang lalu.
Bukan untuk aku makan...tapi....

Cenderamata untuk pembeli Kek Gula Hangus n Kek Pelangi dia.
Promosi dari 4hb Nov ke 17hb Nov 2010.
Kira2 sampai raya haji le.

Produk Teras...tiada stock disimpan....order dulu, baru Wife aku buat.
so tidak boleh order lepas tu 5 jam lagik nak ambil...tak sempat sejuk...
sebab nak bakar je...1 jam 30 minit.
Nak sejukkan plak cara SEMULA JADI...
Mengunakan Planta, Susu Pekat Manis dan Tepung kualiti tinggi.

dan selalunya...kalau ada org order...aku tukang hantarnya...
dpt percuma duit minyak setiap kali ke 5 penghantaran...ahakz..
Ok lah tu...jimat duit minyak keta aku...ahakz...

Untuk pengemar Kek Gula Hangus :-

12 comments:

azzey said...

jeBateja: biskut mazola mmg sedap!

Fatin said...

fatin mahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! kak lelaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~ pos kat fatin di siniiiiiiiiiiiiiiii :(

misz benida said...

ande bagi resepi biskut ke kek?

ezzu said...

kalu ezzu suka mkn kacang yg kat atas tu jer...hehehehe

jeBateja said...

AZZEY - mmg ada pengikut setia biskut nie.....sodap bangat..

jeBateja said...

FATIN - mak oiii...nak kena pos ke Ukren ke fatin....ishhhh....tak rosak ke...kang jadi Nestum...pocahhhh

jeBateja said...

BENIDA - err...hang nak resepi Biskut mazola ke...nak kena tanya wife ni...

jeBateja said...

EZZU - jgn bgtaw org lain....sama lah kita...waka...waka

My Little Diary said...

selain dari tart nenas, biskut mazola adalah kesukaan saya juga... yumyum...
wah!!!! biz raya haji ni...

Amirah Adnan said...

nak kek tuuuuuu!!!!!!!!!

jeBateja said...

MLD - wahhh...ramai tui peminat biskut ni...leh bisnes biskut plak...

jeBateja said...

AMIRAH - leh..leh....sila lah tempah...hik...hikk

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin