Kawan - Kawan jeBateja

Friday, November 19, 2010

Tahi...

Masa ni dalam perjalanan ke Bandar Baru Bangi...nak beli apa tah...lupa dah....
Lebuh Raya masa tu tenang perjalanannya...walaupun keta banyak...
Masa ni sehari sebelum Raya Aidil Adha...

Sampai kat Bandar Baru Bangi ( berdekatan dgn Simpang masuk Bangi Perdana )
Pekkkk...sejumlah tahi burung jatuh atas cermin keta....
Hampes tul....
Kuang asam nya Burung...tak de sivik tulll...
Berak sepah2....
Teringat pepatah melayu...Berak tengah jalan, sape nak ngaku...
Emm...ni sah2 le burung tu tak ngaku....dah le berak tgh jalan...atas cermin keta plak tu...
ahakz

8 comments:

Pencacai Alim said...

taik burung tu mcm muka org pon ada..hebat tul..

wahida said...

ko dah tanye ke kat burung tu, betul ke dorang yg berak? ahaks...

a.samad jaafar said...

hebat betui burung tu.. kete tengah berjalan pun diberaknye.. skil tinggi tuh..

My Little Diary said...

hahaha... burung tu serupa dgn org yg kentut busuk tak ngaku... lah3x..

jeBateja said...

ALIM - amboi...sampai tahi pun ko nampak mcm muka org...ishhh...ishhhh

jeBateja said...

Wahida - ha ah...jgn nak tanya...berak terus cabut jerk...touch n go...

jeBateja said...

SAMAD - benor kate kamu tu yop...elok le mike jadi pilot...

jeBateja said...

MLD - suka kentot ke ko ni....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin