Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, November 28, 2010

Inang - Inang...

Ini namanya Inang-Inang...
Biasanya kat Melaka jerk jumpa ni...
Tapi kali ni bukan aku gi Melaka...
Anak buah aku yg bawakkan...
Sebab aku pernah tercakap kat dia yg aku teringin makan inang2...
Tak sangka dia balik Melaka baru ni, dia carikan...
Terharu...

Zoom sket...lawa tak bungkusan nya...

Inang2 kena goreng dengan minyak...
Ia akan kembang mcm kepok...
Cuma inang2 ni ada kaler2...

Sedap ooooo

14 comments:

wahida said...

aku pun suka mkn kopok ni..tp x tau la pulok nama dia inang2..hehehe...

jeBateja said...

WAHIDA - hang tak taw....ishhh...derhaka...makan jerk taw....ahakz

My Little Diary said...

salam,
teringin?!... cam mengidam jer tu... keke

LiNda said...

saya pun suka makan
tapi kann..kann ,
bila dah makan mesti takleh berhenti
asik nak kunyah jek .. penat !

jeBateja said...

MLD - mana ader kita ngidam....kita teringin jerk...

jeBateja said...

LINDA - alahai....kalau tak taw nak berhenti bahya ni...cepat plak habis inang2 kita

HonEyBuNNy said...

ooo tu ka inag2.....cm sedapp ja....colourful cm tudung...ehhehhe

jeBateja said...

HONEY - yer...itu le inang2...bkn mak inang...ahakz...colourful mmg mcm tudung...tapi...rasanya...lagik colourful...ahakz

cik fiza said...

kalo ada kelapangan jemput singgah ke page sy.. ada tag utk anda :)

Pencacai Alim said...

aku nk pg melaka sok..cari ah bnda tuh

jeBateja said...

CIK FIZA - tq...nanti saya pi...

jeBateja said...

ALIM - belikan utk aku sekali LIM...ahakz

azzey said...

jeBateja: saya plak sker candy kelapa yg byk jual kat Melaka!

jeBateja said...

err...ier le...dah lupa pasal tu

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin