Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, November 2, 2010

Raja Lawak...?

Macam tak percaya...anak buah aku berhasrat maw masuk Raja Lawak. Ingatkan main2...siap dah ada borang plak aaa.....ishhh...depa ni serius ke...???

Khobarnya depa akan buat uji bakat kat The Mall KL pada 6hb Nov 2010 ni....
Ishhh...leh ke depa ni melawak....??

Kalau depa terpilih...terpaksa lah bapak buah beri sokongan....kira kena SMS depa lah kot....ahakz
MALANGnya.....
Bapak Buah tiada ASTRO kat rumah....selamat kredit den...ahakz....( alasan bernas...).

Peringatan kepada depa 3 org ni : jangan sampai menganggu kojo hingga meyusahkan Bapak Buah....

8 comments:

misz benida said...

aku xsuke raja lawak.
ntah.
seme org nk melawak tuk berebut nama n money2.

jeBateja said...

Errr...iyer ke....tah tak pernah tgk arrr....sebab tak de astro....ahakz...

wahida said...

ko doakan je la depa tu...untung2 ko bole tumpang glamer..ahaks...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ada bakat kot ..aku belum baca dah gelak..cakap kat dia selamat mencuba

azzey said...

jeBateja: klu mmg ada bakat....apa salahnya mencuba!

jeBateja said...

WAHIDA - doakan je tak pe...kalau kena sms bagai....habih kredit..ahakz

jeBateja said...

BRUTAL - depa ni mmg selalu buat aku penin kepala....

jeBateja said...

AZZEY - harap2 depa berjaya...agar terserlah bakat depa...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin