Kawan - Kawan jeBateja

Monday, November 22, 2010

Terminal 1, Seremban...

Permandangan kat Terminal 1, Seremban...
Si JEBAT suka sangat akan BAS 2 tingkat tu...
Kemas sungguh hiasan dalam nya...
Err...awekz kat dalam tu lawa2 gak...
( statement kuar bila wife tak de di sisi...ahakz...)

Pemandangan dari atas shopping kompleks sebelah teminal..

Ini kawasan untuk bas penumpang henti2...

Adik si JEBAT nak naik bas dah...
Gi KEDAH...
Naik BAS Ekspress DURIAN BURUNG...
Ingat dah canggih bas...canggih le pemgurusannya...
Masalah tempat duduk bertindih berlaku...
Hampir2 adik si JEBAT tak dpt duduk...
Hampes...

8 comments:

wahida said...

dulu masa bujang tiap2 minggu lepaks kat Terminal 1 ni tgk wayang...ahh..indahnya zaman bercinta dulu2...ngeh ngeh...

a.samad jaafar said...

rindu kan kajang.. 9 tahun di sg jelok.. banyak kenangan di sana..dulu mase kat kajang.. tiap bulan jalan2 ke N9..nampak makin sesak bandar tu ye..

HonEyBuNNy said...

hai la si jebat neh.....awek bertudg tu jgk nak ngorat yer..hehhehe

jeBateja said...

WAHIDA - wah...wah...kat sini berdating yea....ahakz...jauh tu...err...dolu2 duduk mana

jeBateja said...

SAMAD - aikk...duduk kajang gak ke....ahakz...n9 ni mmg makin sesak...den pun susah cari parking

jeBateja said...

HONEY - uikkk....jgn bgtaw sape2...ahakz...

azzey said...

jeBateja: dh lama x blk kpg naik bas

Pencacai Alim said...

aku dh 4 thn tk naik bas ekspres

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin