Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, November 3, 2010

Habis Laa...

Ini bekas puding triffle yang aku bawak ke kilang semalam...
Walaupun selalu buat puding ni tapi aku jarang nak bawak ke kilang...sebab kosnya MAHAL...
TAPI malam tadi Tuhan buka hati aku untuk BAWAK ke kilang...bagi anak buah rasa...
HASILnya...seperti anda lihat diatas...

SERONOK bila apa yg kita buat dan bawa orang HABISkan...
Lebih seronok ada yg kata SEDAP...biarpun kita sendiri rasa TAH APA2...
ACAP KALI aku ingatkan anak buah aku...apa2 makanan pun aku BAWAK...
Kalau depa tak HABIS kan...aku takkan BAWAK apa2 pun lagik selepas ini...
ALHAMDULILLAH...selalunya HABIS sebelum 7minit berakhir...

KALI ni...sampai bergaduh...alahai....macam bebudak plak depa ni...ahakz

8 comments:

cheqna said...

puding triffle????
sedap la tu..kalau tak takkan cepat sangat habis n licin...=)
salam ziarah..

My Little Diary said...

rezeki jgn di tolak... hehe
kita bg rezeki kat org, nanti tuhan bagi rezeki kat kita plak...


entry terbaru "wajib mandi wajib"

wahida said...

bila nak bawak utk aku kat MATRADE ni?

azzey said...

jeBateja: sedekah2 le selalu...byk pahalanya..:)

jeBateja said...

CHEGNA - selamat dtg...nanti kita pi tempat awak erk....PUDING ni mmg sedap...tapi mahal kosnya...

jeBateja said...

MLD - betui...betui....harap2 den dpt berganda2...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - lorrr...hang kerja kat MATRADE ke...ahakz....JAUH arrr....ahakz

jeBateja said...

AZZEY - tgh nak banyak kan pahala lah ni....nak balance kan dgn DOSA yg LAMPAU banyak...adehhhh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin