Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, January 2, 2011

Apsal Ko Ni JAMBU Sangat...

Kalau tenguk gambar kat atas ni memang le JAMBU...
Terbaik dari Ladang tu...
Cuba tenguk plak gambar kat bawah ni....Lagik JAMBU oooo...

Dah memang jambu...so jambu lah dia...
Tak kan aku nak panggil dia REL KERETAPI plak...
Ahakz...

Jambu ni..bonda n ayahanda si Jebat yang bawak...
Agaknya kat Felda Palong nun tak de sape nak makan...
So bawak le ke rumah anakanda dia yg sedikit hensem ni...
Dalam plastik tu nak bawak ke kilang...
Rezeki ni elok kongsi2...
Mana taw lain kali...orang kongsi dgn kita plak...
Tiada gambar kat kilang di ambil...sebab korang tak kan ingin melihatnya...NGERI...ahakz

10 comments:

nur aisya humaira said...

nk skit jambu...da lme tk jumpe jambu camni...mse kecik2 dlu selalu gak makn...

siti murni said...

fuhh..jambu tu..jambu yg kat bawah tu i mean..kalau kena dengan kuah rojak Mak Bee..memang terbaek lah!

jeBateja said...

NUR - eh mana buleh...itu kita punya...ahakz

jeBateja said...

MURNI - wehhhh...hang sama dgn den laaa.....kuah rojak tu mmg luar biasa sedapnya....TAPI dgrnya sudah di ciplak...ahakz

nza said...

sedap tu mkn dgn colek.....

jeBateja said...

NZA - sudah tentu bu...hingga menjilat siku...ahakz

alexa yussida said...

sedapppnyeee..pastu kasi cicah tu pedasss sikit..wahhlaa...

oke.indu umah suda ni..tu saya malas dtg blog incik jebat..=.=;
huuu

jeBateja said...

ahakz...ramai komen suruh tambah pedas..sesuai dgn cuca suhu sejuk di sana erk....ahakz


Kita suka gi rusia...ahakz

azzey said...

jeBateja: nak sikit jambu tu..:)

jeBateja said...

yang ada...kat gambo ni jerk....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin