Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 26, 2011

Puding Nenas Version Ke 2...


Ta Daaa...baru jer siap buat puding nenas kali ke 2...( 26 01 2011 - 5.15pm )
Kali ni untuk divideokan cara membuat resepinya...
Masa ni lom beku lagik...
So lom leh buat video dulu...
Nak potong2 dulu...
Nak tenguk isi kandungannya, visual dan paling penting RASAnya...
Tang RASA..jiran2 jadi mangsa kot...
Sebab malam ni den cuti...
Tak dapat bagi anak buah rasa...
Ahakz...
Tang nak videokan ni...jebat guna Window Movie Maker jerk...
Jebat tak terer macam si MIZAH...
Dia belaja kat U perihal buat muvee2 ni...
Jebat buat ala kadar jerk...
Janji orang paham...
Ahakz...

8 comments:

ezzu said...

nmbk mcm best..tp ezzu x kurg mkn puding nenas....

niesz said...

xyah rase pon da tau sedap..hahaha..ayat manis giler..nk ckit le?hehe..

updated entry: free2 kena maki ngan jpj

am said...

hahaha...dh agak dah....tp mlm ni lg best ada org payung pizza...rugi loo ko cuti!!!!

jeBateja said...

WZZU - nenas sodap ooooooo

jeBateja said...

NIESZ - err...mana taw sedap ni....ahakz

jeBateja said...

AM - sape belanja tu...bgtaw aku sket...ahakz

azzey said...

Janji orang buat puding tu blh jd rupa puding kan jebat...he3...

jeBateja said...

AZZEY - isshhh...ada plak rupa puding....rupa dapur gas....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin