Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 7, 2011

Urusan Di Kuala Lumpur...

Rabu lepas den pegi Kuala Lumpur...
Sebab takut jem n mmg tak berapa nak reti jalan kat KL nun...
Den naik KOMUTER jerk...
Sebab pegi nak tengahari dah...so dlm komuter tatak ramai orang...
Leh duduk dengan senang lenang nya...

Sampai di hentian PUTRA ( berdekatan dgn The MALL)...
Den singgah jap kat sungai ni...MANDI...( ahakz...tak mungkin...)

Keadaan sebatang jalan raya di sebelah stesen KOMUTER PUTRA...tenang....

Ni masa nak balik dah...
Stesen komuter PUTRA...

Yang ni plak stesen KOMUTER di tempat den...
Stesen Komuter BANGI...
Best jugak naik KOMUTER...
Setelah sekian lama tak naik...
Ahakz...

9 comments:

alexa yussida said...

sy baru bbrp kali naik komuter:D
tu pon ngn bodyguard kiri kanan..agaknye kalau sorg2 mmg tak brani...huu

kakcik said...

Kenapa tak singgah jumpa kakcik? Ahakz...

nza said...

dh lama xnaik komuter.....

jeBateja said...

ALEXA - ishhh...iyer ke....best ooo naik komuter...now dah ada gerabak khas utk wanita

jeBateja said...

KAKCIK - kat mana plak rumah kakcik ni...??

jeBateja said...

NZA - jom le naik...

nurulramizah said...

bijan: naik komuter mmg best!!!
lau nak balik melaka dr kelantan mmg den naik kereta api pun, amik yg tido punya
bru2 ni prctikal pun naik komuter je smpai seremban tiap2 minggu balik

tp naik komuter bg org pompuan, kne hati beg n diri anda
untuk kene raba potensinya amat tinggi!!

jeBateja said...

Mizah - Wowo den pernah naik keretapi ke Kuala Lipis...yg ada tempat tido punya...best ooooo.....

Komuter utk wanita kan dah ada....err...silap...Gerabak utk wanita....sticker PINK lagik...

azzey said...

jeBateja: suasana di kuala lumpur nih....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin