Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 26, 2011

Citer Tv Dulu2 - MacGyver...

Citer ni dulu kalau tanya budak2 mmg tahu sangat...
Hero yang tak suka guna senjata api...
Apa yang ada sekeliling dia...itu le senjata...
Masa ni kalau tanya anak dara2 kampung pun taw gak...
Sebab heronya leh tahan hensem...
Tapi yang menarik perihal kreatifnya Macgyver ni...
Teringin plak nak jadi mcam dia...



11 comments:

niesz said...

yg ni niesz selalu dgr, kadang2 ayah pon suke tgk cite nie..ehehe..

wahida said...

aku suka hero ni dulu...rasa macam hebat je dia sbb terer bebenor kekdahnya...

My Little Diary said...

salam,

hehe.... mmg fofular lah mamat ni dulu.
den tak lepaskan peluang nengok tiap2 minggu... :D

HonEyBuNNy said...

wah jebat..ada impaian tu nak jadi mcm dia eh..ehheh

jeBateja said...

NIESZ - uikkk....ayah hang sebaya den ke..???

jeBateja said...

WAHIDA - iyer lah....ada jer dia nak buat....best tul...

jeBateja said...

MLD - aikkk...hang ni org lama gak ke...??? ahakz

jeBateja said...

HONEY - tak...impian jebat nak jadi tokeh tudung.....ahakz

azzey said...

Sker McGyver nih. keta dia pandai becakap kan...:)

jeBateja said...

Eh...bukan...itu Itu night rider

a.samad jaafar said...

citer paling aku minat dedulu..giler punye best..kreatif !

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin