Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 5, 2011

Mini Dodol...


Konal tak ini apa??
Ini dodol...
Anak buah beli kat kelantan...
Sebab kampung dia mmg kat sana...
Dodol dalam bungkusan kecil ni...
Nak makannya...sekali ngap jerk...
Sedap...

Ini lah anak buah tu...
Rafidie...
Di antara anak buah terbaik...
Ahakz

16 comments:

Pencacai Alim said...

dodol segera..tapi aku kurang mnat sbb bau dia..hakhak..

jeBateja said...

uikk...dema ni...dodol ni makanan kebangsaan negara kita oooo....sedap...

HonEyBuNNy said...

suka sgt...kt kedah pn ada..hehehe

nurulramizah said...

bijan: ensem la anak buah hang ni
kim salam kat dier
ckp kat dier, den ado di kelantan skrg..hhahahahhha
gatal tui aku ni

My Little Diary said...

salam,

dodol... kegemaranku..
anak buah yg baik dan ensem.. hehe

azzey said...

jeBateja: kat Melaka pun byk dijual kann..:)

chiLleD...!! said...

ska benar dodol ni..he

jeBateja said...

HONEY - kat kedah pun ader ke...tolong belikan...pos ke bangi yea...ahakz

jeBateja said...

MIZAH - buleh2...nanti den habaq kan....ahakz...

jeBateja said...

MLD - waa...asyik kata anak buah aku hensem je ni...ahakz...err...dia mmg baik pung

jeBateja said...

AZZEY - kat melaka ader ke..? ishhh...idak le teman perasan...

jeBateja said...

CHILLED - suka je...jemput le makan sekali...ahakz

chiLleD...!! said...

terima kasih..tp sy xblajar lg cra mkn dodol dlm gmbr kt blog..hik3

jeBateja said...

CHILIED - errr ..maknanya...ajak2 ayam lah ni

nurulramizah said...

Bijan: hang jgn nak malukan org kg, kat Alor Gajah berlambak jual tau, tu tampin lagi la sepah2 je jual....aduhhhh malu den, hang habak xperasan jual mini dodol ni...

aduhhhhhh lomah jantung den

jeBateja said...

Mizah...hang ni mmg le...dah den tak perasan...nak buat mcm ne...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin