Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 28, 2011

Citer Tv Dulu2 - Combat...


Ini pun citer perang keluaran negara baget terer...
Citer ni kat Malaysia disiarkan tahun sekitar tahun 1980 rasanya...
Masa tu den tadika lagik...
Oleh kerana den anak askar...
Bab2 citer askar memang tak leh nak tinggal...
Siap bercita2 nak jadi askar lagik...
Nak jadi pemandu kereta perisai....ahakz...
Lama sangat dah citer ni...lupa dah al kisahnya apa...?

8 comments:

~♥ iella ♥~ said...

den anak askar gak tp den tak minat cita perang2 nie...Thn 1980, mak den tak beranak den lg.


ShArinG iS CariNg,
http://fadthnwan.blogspot.com

Cik Aien said...

xpernh tgok pun citer?

niesz said...

com ape, combat, bat ape, badmen, men ape, mentol, to ape tolak, lak ape laksa, sa ape, saye!hahahahaha...

updated entry:insaf la! pd mereka yg suke membangga diri..

jeBateja said...

IELLA - so kiranya hang lebih muda lah yeaa...ahakz....jiwa hang tak ganas laaa....ahakz

jeBateja said...

CIK AIN - hang mana lahir lagik....

jeBateja said...

NIESZ - mcm pernah ku dgr...tapi di mana yaaa....

Sha said...

salam:)
citer perang yg sllu dinnti zmn akk dulu. heronya pun hensem...

jeBateja said...

Kak SHA = oooo tgk yg hensem jerk erk.....saya tak hensem ni mcm ne..??

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin