Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, January 27, 2011

Citer Tv Dulu2 - Baa Baa Black Sheep...

Citer ni pun best bangat dulu...
Tapi kalau sekarang den raso tak best kot...
Sebab apa tak best...?
Sebab citer pasal Askar AMERICA yang bajet bagus...
Depa jer yang menang SOKMO...
Best lagik Askar MALAYSIA...
Lanun Somalia pun KANTOI...
Askat pakatan EU pun tak seberani Askar MALAYSIA & KOREA...
Berbalik perihal citer dolu2 ni...
Berlatar belakang Perang Dunia ke 2...
Dulu2...kalau malam ni tgk citer ni...
Esuk kat sekolah pun lum habis citernya...
Meyembur air liur citer balik kat sekolah....ahakz...


12 comments:

HonEyBuNNy said...

cita ne xminat sgt la jebat...hehhehe

My Little Diary said...

salam


hahahaaa... tau takper... kalau cite camtu amerika ajer yg menang.. poyo sungguh!!!!

niesz said...

niesz ingt lagu die yg versi kanak2 tu..hahahaha...suke nyanyi ngn mak..

updated entry : orang parit order pizza

She is f.A.z.A said...

suker lagu nih jgk laaaa :P

khairunnisa ♥ said...

macam best je :)

chiLleD...!! said...

tjuk citer cm citer budak2..upenye citer prng..xshuke lah..hehe

jeBateja said...

HONEY - apsal tak suka...best oooo...ahakz

jeBateja said...

MLD - iyer aaa..dah dia punya duit...dia punya production house...ahakz

jeBateja said...

NIESZ - ooo...bukan versi kanak2 yg tiru dia...dia yg tiru versi kanak2

jeBateja said...

FAZA - apsal suka...buat2 lah tak suka...ahakz

jeBateja said...

NISA - now...dah tak best

jeBateja said...

CHIELD - citer perang le best.....ganas sket

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin