Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 14, 2011

Puding Laici Yang Gagal...

Gagal plak aku buat puding LAICI ni...
Rasa dah ada...
Visual plak KANTOI...
Salah aku gak...
Ada ke aku gi masak SUSU cair tu...
Last2...jadi macam pecah2 tu...adehhhhh

Aku bawak kat kilang sket...
Anak buah aku kata SEDAP sangat...
TAPI kan
Bila aku kata aku silap BUAT puding ni...
DEPA kata...
Ooooo...yang reject bagi kat kami....
PULAKKKKKK....adehhh...salah ke aku ni...

18 comments:

chiLleD...!! said...

wah..puding laici..dh lma xbuat..besnya.t nk buat lah..=)

jeBateja said...

Susu nya tak leh dimasak lama2 kan CHILED

HonEyBuNNy said...

lor...awat lak gagal...buat xpakai tudung kot...hehhehe

che'ila said...

haha,,terkena dengan anak buah pulok.puding laici yang jadi tak nak bagi plak..hehe!

nza said...

cantik apa ada mcm corak2 gitu...alahai kwn, dh puji2 n pastu kutuk2 manja lak.....

jeBateja said...

HONEY - ishhh...awat plak nak pakai tudung...cek lelaki sejati taw...di ulangi...sejati...ahakz

jeBateja said...

CHE ILA - puding laici yg jadi lom wujud lagik...ahakz, Pertama kali buat ni...ahakz

jeBateja said...

NZA - sahakz...depa gurau jerk tu...selama ni banyak dah depa belasah puding yg try n error

niesz said...

lorh...nape reject lak..huhu..kurg fhm lorh.. :)

siti murni said...

lain kali jangan cakap silap buat..cakap 'tak sengaja ubah teknik, saje nak bagi korang rasa....'
kan sedap sikit diorang dengar..hikhik....

jeBateja said...

NIESZ - itu puding aaa...patutnya putih bersih tetapi jadi mcm pecah lemak aka santan

jeBateja said...

SITI - emmmm...ok gak tu...idea bernas...lain kali leh ckp lagu tu laaa

chiLleD...!! said...

aah..hehe
ank buah jebat jd tempt experiment resepi bru lah ea?he

Cik Aien said...

cheff!

jeBateja said...

CHILIED - ya benar tu....mereka kalau bab bg komen tulus n ihklas ahakz...

jeBateja said...

CIK AIEN - ha ah...

nurulramizah said...

hahhahaahhahahhaa gelak je la

jeBateja said...

Hampeh ko.....nyampah.....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin