Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, January 16, 2011

Makanan Di Kantin Yang Hampeh...

Hari ni OT Ahad...
Biasanya mmg syarikat ada peruntukan makanan...
Yang paling penting...ianya FREE...
Yang paling tak best...benda FREE mmg selalunya tak sedap...
Bukan nak citer pasal sedap or tidak...
Hari ni KANTIN ni dah le lambat bukak...
Mee n Nasi Gorengnya tah apa2...
Nasi goreng tu utk LUNCH...pepagi dah bg budak2 ni...hampes jerk...

Mee hoon nya sket sangat...ramai yang terkejut dan komplen...
Yang sumpah seranah kantin pun ada kot...

Ini untuk lunch...
Apa daaa...pepagi dah bagi...
Dah namanya lunch...bagi le tengahari sket...
Bebudak ni kata...
Makan pagi celah gigi...
Makan Tengahari celah gusi...

Kantin ni mula2 jer best...
Last2 ni...hampes...
Apsal tah...

14 comments:

chiLleD...!! said...

eh2..sikitnya..huk3

jeBateja said...

CHILIED - mmg sket pun....ramai yg komplen....apa daaa

My Little Diary said...

salam,

makanan kantin mmg tak best... kekeke
jebateja nak sedap suwoh bini masak ler.. :p

misz benida said...

bhun goreng bdk skolah..hehee

niesz said...

ha a..dulu kat skola pon mcmtu...jual mknan mcm nk bg ayam mkn..xsenonoh lgsung..

amalhaj said...

ade gaqk makanan buetnyer idakj ader kebulor jadinyer.... hahahahaaha

NzA said...

mcm catu jerr...dh la harga mkn naik ttp kuantiti mkn ckit.....

jeBateja said...

MLD - err..hamba mmg sokong tuan hamba...makanan kantin mmg tak sedap...masakan bini hamba mmg sedap..

jeBateja said...

BENIDA - iyer laaa....macam budak sekolah....ahakz

jeBateja said...

NIESZ - kalau bdk sekolah buleh le kata....ini budak besau panjang hah....cilakak tui...

jeBateja said...

AMAL - teman takut kebuloq...terpaksa le teman makan....ahakz

jeBateja said...

NZA - apa nak buat....nak untung jgn le mcm tu sekali erk....

azzey said...

Samele. kantin kat office saya pon cam itu. memula je okay...:(

jeBateja said...

AZZEY - mcm ne kita nak atasinya erk....sadis sungguh

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin