Kawan - Kawan jeBateja

Monday, January 17, 2011

Kena Pijak...

Si Tuan ni, kaki dia kekejangan...
Kejang ni may be implikasi dari demam denggi...
So terpaksa lah member tolong pijak2 kan kaki dia...
Sambil2 tu...si Tuan leh lah menahan sakit...

Dari sudut yang lain...
Pak Jamal ialah tukang pijak...
Si Tuan...mangsa di pijak...
Ahakz...

10 comments:

wahida said...

mmg sedap weh dpt pijak belakang badan...

NzA said...

kesian bos kena pijak...hi...

siti murni said...

alamak...! seriau lah tgk org kena pijak nih..

jeBateja said...

WAHIDA - bukan badan laaa...kaki jerk...kalau badan...penyek....ahakz

jeBateja said...

NZA - emmm..nama dia TUAN tapi dia bukan BOS....ahakz

jeBateja said...

SITI MURNI - seriau...?? ahakz...lama tak dgr perkataan ni...sedap kena pijak kot...

che'ila said...

eh,betul ke ni...?mansa macam tak nampak sakit pun.ehe.masa kecik2 dulu selalu je ayah suruh naik belakang pijak dia,tp sekarang takla..mau patah pinggang dia nanti.hehe

jeBateja said...

wowowowowowowo...mmg kisah benar ni....bdk ni kan pernah kena denggi....sampai tahap koma laei...

azzey said...

Mangsa dan pemangsa nih....hu3..

jeBateja said...

AZZEY - ia plak angsa....angsa emas...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin