Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 25, 2013

Kegunaan Lain Sellotape...


Hai geng...
Salam jumaat...
U all biasa dengan sellotape...?
Banyak kegunaan nya kan...
Di tempat kami, sellotape digunakan untuk memastikan part tidak berminyak...


Untuk kes ni...
Sellotape di tampalkan di permukaan part...
Selepas itu di tarik dengan satu alat untuk mendapatkan bacaan...


Zoom sket...
Nampak tak sellotape tu di tarik...


Ini alat pengukurnya...
Terdapat bacaan di skrin...
Kalau bacaan nya dibawah 1.7...
Ada sumtin lah pada permukaan part tu...


Sellotape digunakan bukan sebarangan...
Ada brand punyer...
Ahakz...


Mereka2 yg tekun belajar dari Sifu Hairuddin...

10 comments:

My Little Diary said...

kadang2 aku buat perangai, celotape mulut sendiri, so..kwn2 aku paham ler....aku malas nak layan dorang borak...muahahhaa

Amanda Suria said...

selalunya guna utk balut buku anak dan novel SA jer..hahahahaha

Munnafendy said...

bru mlm td my husband riuh cari selotep. slalu ada, time nk cari hilang pulak :p

zila manaf said...

kami selalu salotap mulut org ngeee

Papa Mifz said...

fuh selotape brand jepun tuh...haha

Dinas Aldi said...

Selotep cap nichiban eh, okeh *tulis dalam buku nota* :D

eiela said...

selalu guna selotep utk balut bungkusan shj.

gadisBunga™ said...

brand nichiban.

aku teringat ichiban ramen pulak. slrppp...!!

NzA said...

xfaham...xfaham.....

izfanora said...

err.. selalu sellotape wat pelekat bungkus hadiah.. xkisah r ada minyak ke xder.. :P

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin