Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, January 15, 2013

Semak, Susun Dan Suci...



Semalam pelancaran minggu 5s kat kilang den....
So briefing isnin kali ni...
Dengar pasal 5s je lah...


Apa itu 5s...
Baca je lah dari gambo kat atas...
Den sebenarnya jemu dengan 5s ni...
Penat dah dengar...
Buat 3s cukup dah...

Bak kata Bis Bos...
5s ni tak perlu kempen2...
Dah sepatutnya ada dalam diri masing...
Betul jugak erk...

Ahakz

18 comments:

Chik Att said...

susila tu apa ekkkk

Daddy Ziyyad said...

SUCI pun ado? hahaha

ieda said...

kena ikhlas terima erti 5s niee .. kalau tidak x leh wat kerja ekeke ;)

Amanda Suria said...

apa kena mengena ngan suci?

izfanora said...

hola.. mmg dh kn ada dlm diri msg2.. ni x, asyik nk org ingatkan.. apa pun tak boleh..

Warna Warni Kehidupan said...

kat opis kitorang ni dapat je sijil 5S semua dah kembali ke asal... semak, samun, sepah, sesak, serabut

Papa Mifz said...

ekau amalkan tak 5s tuh..?

mama maman aka yana said...

betul tuh.. setuju

Liza @ Adzriel AB said...

5s kat opis je... kat umah hancur.. he..he..

jeBateja said...

CIK ATT - errkkk...kita pun tak taw.....ahakz

jeBateja said...

DADDY - Suci jiwa raga....ahakz

jeBateja said...

IEDA - ha...ha....betui2...

jeBateja said...

AMANDA - kena SUCI jiwa laaa...

jeBateja said...

IZFANORA - ya benar bu...setuju sekali.....ahakz

jeBateja said...

WWK - waka...waka....nampak gaya...den pun bakal jadi mcm hang....ahakz

jeBateja said...

PAPA - hanya 1s saja....time rehat jerk...SANTAP...ahakz

jeBateja said...

MAMA - ahakz....ahakz...setuju jerk...

jeBateja said...

KAK LIZA - uikkk..kat ghumah ada 6s tu.....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin