Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, January 13, 2013

Naik Giler...



Terus terang...
Den tak berapa suka Durian...
Tang bau nya...
Tang kulitnya...
Tang makan...
Ok plak...
Apa lagik kalau makan ramai2...
Baru ni beli doyan dalam bekas mcm tu...
Sebab den dah naik giler dengan...







Durian Crepe...
Paksa wife den...
Si Lela Gula Hangus buat...

Kalau tak buat...
Nak merajuk...
Nak larik ghumah...
Ahakz...

Setakat ni dah makan 3 ketul...
Ahakz

18 comments:

suri solehah said...

ingat apa yg naik tadi.. buat penat2 makan tiga ketul je,,tak berbaloi wife nak berpeluh kat dapur tu..hehe.berkenan jugak tengok...

Muhammad Syahmi said...

Tak boleh bau, tapi boleh makan...?

Selalunya, yang tak boleh bau, dia tak boleh makan.

jeBateja said...

Baru 3 ketul suri....lepaih ni...lagik 6 ketul...ahakz

jeBateja said...

Ustad SYAMI - ha...ha....den lain dari yg lain....ahakz

Cinta Misteri said...

gilerrrr tk suka doyan!!!!!! wah doyan crepe jebat bedal plak yeppp.

jeBateja said...

CINTA MISTERI - tak suka bau jerk..lemas aaa.....ahakz....ahakz

ieda said...

wahh untungnyee wife pandai buat ! ... macam nie ari2 leh minta ekek .. pos kat ieda gak .. ;)
sure sedap nie ..

jeBateja said...

IEDA - ha...ha....wife follow buku jerk...tak sangka menjadi....den suka...ahakz

gadisBunga™ said...

lepas makan doyan crepe tu domam tak? Kalau tak domam tu maknanya boleh besfren la dgn doyannn...

mama maman aka yana said...

hhhmmmm... den pun br terai apa benda durian crepe tuh... tp den beli Jew... kikiki

jeBateja said...

GB - tak domam....leh bestpren lah erk....

jeBateja said...

MAMA - so...sedap tak...leh terima dek tekak tak..??

izfanora said...

wah.. untung r.. husband za suruh wat, mslhnya, stok durian nan hado.. :P

Warna Warni Kehidupan said...

durian crepee... lazatnya...

Amanda Suria said...

dah muak plak...

jeBateja said...

IZFANORA - hang kena beli tu..asben dah mintak tu...apa lagik..tunjuk lah skill...ahakz

jeBateja said...

WARNA WARNI - den dah jadi hantu CREPE

jeBateja said...

AMANDA - ada org mmg cepat muak...tapi den tak lagik...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin