Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, January 9, 2013

So Jambu...



Maaf...
Jebat tak bermaksud...
Budak jantan ni Jambu...
Tapi dia ni...
Kena pow dengan Jebat...


Budak jantan atas tu...
Sudah berapa kali keluar kilang...
Pada waktu rehat...
Dan kalau dia mintak tandatangan Jebat utk kebenaran keluar...
Syaratnya...
Mesti beli Jambu RM2...
Tapi dah beratus kali keluar...
Semuanya Hampeh...
Tapi semalam...


Macam dia berpakat plak dengan semua budak yg keluar...
Semua dok beli Jambu...
Nak termuntah di buatnya...
Nasib baik le kita ni jenis tak ambil lunch...
Leh gak isi kat mana2 yg ada ruang dlm perut...
Hampes punya budak...
Nak ngena kan orang plak...

Apa pun terima kasih kepada yg beli Jambu...

32 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

jambu pun jambu la labuuu..kekekeke..

jeBateja said...

Waahhhh...dan mcm P Ramlee laaaaa....ahakz...

Kakcik Nur said...

Sedap juga buat kunyah2. :)

MystoryPic said...

Tu bekalankan untuk 3 bulan... walaupun Jebat kena sain

yan's cottage said...

tak kesahlah....jambu pun jambulah...kalau di baginya...batu tak ke naya he heeee.....

suri solehah said...

tu lah..duk suruh sangat..kan dah dapat...hehr

Aku Ibu Muda said...

jambu tu kira rasuah dak? hihihihii

Warna Warni Kehidupan said...

jambu nya jambu itu.. pembeli jambu pun jambu juga..jambu batu hehe jangan marah..

❤Kamsiah❤ said...

jambu tabur serbuk asam...sedapnya...jus jambu batu pun sodappp..

alien said...

syiok woo jambu~
syokkk!!

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..hambek ko...dia pakat dgn kawan2 tu nak 'bayar hutang' jambu2 terdahulu yg dia tak beli...ahahaha

Amanda Suria said...

jambuuuuuuu...budak tu pun nampak macam jambu sket...hahahaha...larikkkkkk

Muhammad Syahmi said...

ada maksud tersirat tuh...

jeBateja said...

KAKCIK - mmg kena kunyah2 kakcik...hilang ngantuk...ahakz

jeBateja said...

MY STARY - 3 bulan..? mana cukup derr...ahakz

jeBateja said...

YAN - ialah2....elok lah Jambu dari batu ..kan..?

jeBateja said...

SURI - tak sangka plak dpt sekali banyak...

jeBateja said...

IBU MUDA - rasuah...bukan...upah tandatangan...ahakz

jeBateja said...

WARNA KEHIDUPAN - pembelinya jambu....wekk...muntah

jeBateja said...

KAMSIAH....mmg tiada bandingan nya kalau dgn asam....ahakz

jeBateja said...

ALIEN - mmg syok ooooo

jeBateja said...

DADDY - den raso mcm tu jugak lah....ciss sungguh...

jeBateja said...

AMANDA - pehhh itu jambu ke...?

jeBateja said...

USTAD SYAMI - peehhh....den raso macam tu jugak

HeNRieTTa JoSe said...

byknye jambu...nak sket...hehehe

PSS...maaf rietta tag awk....http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/01/25-random-facts-about-me.html

CintaZulaikha said...

hahhahhha...hadoiii, mengena betol tuh.

Papa Mifz said...

dah lamo lak den raso tak pekena jambu...huhu

jeBateja said...

HeNRieTTa JoSe - sila lah ambil....ahakz...

ok tq..nanti kita buat...

jeBateja said...

CintaZulaikha - tapi untung...ahakz

jeBateja said...

Papa Mifz uikk..elok utk kesihatan taw...ahakz

Liza @ Adzriel AB said...

kat ofis atas kan ada nama 'Jambu' gak kan..

Zan... shahrani tu adik ko ke? mcm kembor je.

izfanora said...

hambek kau.. mkn sampai muntah.. nak sgt jambu.. hahaha..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin