Kawan - Kawan jeBateja

Friday, January 4, 2013

Saya Pun Cikgu...


Kepada rakan2 blogger yang bergelar guru...
Jebat mintak maap...
Just nak bgtaw...
Jebat pun dah jadi guru...
Guru tak bertauliah lah...
Hari tu ada paparkan pasal jebat buat puding kan...
Yang tak taw nama tu...
Kat FB ada beberapa kawan lama nak belajar...
So jebat bagi le resepi...
Tak sangka dia betul2 buat...
So kuar lah dalam FB...


Yang ini plak komen2nya...
Ahakz...
Macam nak terkoyak spender kena puji...
Ahakz....ahakz...


Yang ini...
Jebat yang buat...
Ahakz...
Sila...sila...



26 comments:

CintaZulaikha said...

jebat mmg terbaik bab2 buat puding nih, respek toing2 tau...hehhe

gadisBunga™ said...

nanti kite pun nak cilok resepi!!! tengkiu in advanced!

:: Mrs.Eady :: said...

wahhh nak rasa!!

Amanda Suria said...

waaa...dah ada yang buat dah...sure best ni....

Dinas Aldi said...

Tu dia sampai nak terkoyak spender, kahkahkah!
Tahniah cikgu Jebat! :)

Amirah Adnan said...

jebatttt! lame x komen2! hehe.. baru aktif blog balik ni haaaa!

lapar! sbb tuh dtg tgk puding2 kat sini.. hehe

Murni Alfathunnisa said...

fuhh....jebat dah jadi mentor lah!! caya lah jebat....! jebat...puding ku mana.....???

MystoryPic said...

hoho hebat la Jebat... pandai sungguh buat puding

jeBateja said...

ZULHAIKA - waka..waka...den pun masih belajar der....ahakz

jeBateja said...

GB - sila2...resepi utk di cuba....ahakz

jeBateja said...

MRS. EDY - sila lah ambil sepotong dua...

jeBateja said...

AMANDA - best2...sila lah cuba...nak kembang montot ni...ahakz

jeBateja said...

KAK DINAS - ahakz...ada plak kita di panggil cikgu...kita gurau jer tu...kita mana layak...ahakz....

jeBateja said...

AMIRAH - wahhh...dah aktif balik ke ko....baguih lah....ahakz

jeBateja said...

MURNI - ahakz....ahakz...nak kembang montot jugak....sila lah ambil satu...gambo jer lah...ahakz

jeBateja said...

MYSTORY - waka..waka..tak hebat mana lah..saja buat gempak je tu...ahakz

Ainie Maydie said...

menyelerakan betul...:)

citarasa rinduan said...

jebat mmg hebatttt

Muhammad Syahmi said...

jgn sebut terkoyak, malu dek orang.

bolehlah nak menuntut, nak try buat satu.

Mysara Ab Rahman said...

mmg berbakat!

jeBateja said...

Ainie - nak cuba ke....??..ahakz

jeBateja said...

KAK AYU - alawehhhh...mana hebat nya kak...budak baru belaja...ahakz

jeBateja said...

USTAD SYAMI - kita leh ngajo kat sini jerk....sonang bangat...ahakz

jeBateja said...

MYSARA - alahai....bakat yg diasah MYSARA oiii....

Nora Karim said...

wah.. berbakat juga buat dessert...

jeBateja said...

Kita budak masih baru belajar....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin