Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, December 4, 2010

Emas Oh Emas...

Harga Emas 1 dinar hari ni pada 4hb Dis 2010...
RM 666 untuk 1 dinar...
1 dinar plak bersamaan dengan 4.25gram...
Hari tu aku beli ( 1hb Dis 2010 )..
1 dinar = RM647...
Emm..hampir RM20 perbedaan harga dalam masa 4 hari...
Pehhhh...

Screen Shot di cedok daripada WWW.PUBLICDINAR.COM

Untuk Usha perihal EMAS leh lah ke..TANGAN EMAS BLOG ( agen tempat aku beli emas )

10 comments:

kakcik said...

Dah lama kakcik tak beli emas.. walupun untuk dikenakan sebagai hiasan! :)

HonEyBuNNy said...

agak2 harga tudunga kan naik x??heheh

jeBateja said...

KAKCIK....uikk..rugi kak cik oiii....moh le beli banyak2

jeBateja said...

HONEY - harga tudung tak naik...harga org ug pakai tudung je yg naik....ahakz

nurulramizah said...

hang pun beli ke?
bie den bru je sebut2 pasal hal ni
ok ke beli dinar ni?

jeBateja said...

MIZAH - ok taw mizah...leh buat kahwin...ahakz. Kalau dulu kos kahwin memerlukan 15 keping dinar...now may be 10 jerk...kang baguih...ahakz

HonEyBuNNy said...

he2...itu sudah pasti...lau pakai tudg cun..mahai ckit la harga kn..hahhah

jeBateja said...

HONEY - hah tu lah pasai...pueh le cik abg hang nak carik pitis buat hantaran...ahakz

Kassim Selamat said...

Tima kasih tuan jebat krn promosi blog Tangan Emas.

jeBateja said...

SAMA2 tokeh....no hal lah tu...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin