Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 14, 2010

Kupu - Kupu Malam...

Ini kupu-kupu...
Singgah di grill pintu rumah...
Rasa mcm nak mintak sewa je sebab dia parking kat rumah aku...
Tapi tak sampai hati...

Orang kata kalau ada kupu2 datang... ada orang nak datang..
Memang ada pun...tapi kebetulan kot...
Ahakz...

8 comments:

kakcik said...

Cantik! bagaikan sebahagian dari hiasan di grill itu. :)

wahida said...

ko ni jebat...dgn kupu2 pun nak berkira..ahaks...

khairunnisa ♥ said...

ada ide nak decorate grill, letak kupu kupu.

haa, orang cakap ada orang jauh datang ^__^ tapi kupu kupu yang selalu datang kat bilik hostel -__- takde orang jauh pn datang.

jeBateja said...

KAK CIK - iyer erk...mcm hiasan....

jeBateja said...

WAHIDA - berkira lah...dia parking free jerk....ko bawak intan emas ke...leh gak bertolak ansur

jeBateja said...

KHAI - org jauh tu ingat kat ko je kot....ahakz...kot laaa

azzey said...

jeBateja: may be yg datang tu tuan punya kupu-kupu ...hu3....

jeBateja said...

Arrgggg...pula.....sape plak tuannya

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin