Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 14, 2010

Pasar Borong Nilai 3...

Oleh kerna hari ni aku cuti...
Maka pepagi yang tak berapa nak buta...
Aku gi pasar Borong Nilai...
Tak sehebat pasar borong selangor...
Tapi leh lah...sebab dekat dengan rumah....ahakz

Antara Ikan2 yang BAKAL menjadi santapan MANUSIA yang RAKUS
Ahakz

Orang tak berapa ramai...cos masa ni time org keja...ahakz

Untuk keluarga kecil...maka ini aje yang aku beli...
Lagi pun si JEBAT tak suka makan ikan...
Dia makan bekas merah tu jerk...
Ahakz...aku berlawak jerk...

6 comments:

kakcik said...

Nak diapakan dengan ikan2 itu? Masak asam pedas? :)

jeBateja said...

Entah lah...hari ni beli jerk lunch nya...ahakz

LeeAneem said...

comey2 ikannyer.....jebat nak bgtau ni "mengobak" tu bahase org perak belah kg gajah.maknanyer "menangis+menjerit"...

jeBateja said...

LEEANEEM = lorr...bahsa perak...teman idak le taw...Tq...

azzey said...

jeBateja: x pnh sampai lg nih....

jeBateja said...

hah...iyer ke...ramai org dah sampai maaa

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin