Kawan - Kawan jeBateja

Monday, December 13, 2010

Langgar...?

Al kisah budak kilang aku langgar keta org masa undurkan kereta...
tak de lah teruk sangat pun...
Tapi cina tu lobih2 plak....
apa lah....
SITI..itu nama budak yg empunya kereta...
dia call kita org yg keja semalam...( ahad )
satu kilang turun...
cina yg dok ngugut budak siti tu pun goyang...
dari suruh ganti bumper...

Last sekali kita org kata...kita org ganti plate je...
( Siti..paling kiri )

Model Iklan plate keta..
( moon n Ziela )

Lepas ganti...kita org jugak pasang kan....ahakz
Sape minat nombor ekor..?
Leh ambil lah nombor tu....
Ahakz

4 comments:

che'ila said...

haha..cina tu,tau pun takut,,.nasib baik ada pasukan penyelamat datang menyelamat...he3

jeBateja said...

hik...hik...mentang2 budak pompuan...suka2 jerk nak buli....inggung tul...yg kelakau tgk muka cina tu berubah bila kita org turun dgn 3 4 bijik keta...ahakz...

azzey said...

jeBateja: hek eleh byk cantik muka dia ....nak bumper baru lah cina tu...

jeBateja said...

ahakz...dia ingat kita buduh sgt...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin