Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, December 1, 2010

Kabus Pagi...

Pagi semalam...tebal tul kabus...
Agaknya sebab malam sebelumnya hujan lebat...
Sesekali layan kabus..ok gak...mcm kat Swiss plak...
Ahakz...

Dia orang ni tak bangun tido lagik ke...
Tak keja ke...
Sedap di ulik sejuk pagi yg berkabus ke...??

Jiran aku pun sunyi sepi jerk...
Tak keja ke...

Lebuhraya diketika pagi semalam...
Masa ni aku hantau kek ke Uniten...
Berkabus beb...

** Amaran...ambil gambar sambil menunggang motosikal BAHAYA dan MEYALAHI undang2...ahakz

16 comments:

byna said...

huhu....kal0 polis nmpk ni, kne saman sbb amek gambar time menunggang..saya saman awak..haha..kt cnipun kabus gak smlm..

kakcik said...

Hebatnya.. sambil bawak kek dan menunggang motorsikal, boleh ambil gambar sana sini! Hati-hati, ya? Keselamatan kena diutamakan. :)

My Little Diary said...

salam,
usahawan berjaya ni, bwk kek naik moto, amik gambo lagi...
eh! dokek je uniten.
orde kek satu bole...

HonEyBuNNy said...

ahakazzzz...dasat r jebat...tgkp gambar sambil bawa moto...ish2.....

Fatin said...

fatin terjun tingkap, jebat terjun moto :P wah wahh..kabus2 dah terasa dok kat swiss~ fewitt.. jauh pikirannye..ahaks

jeBateja said...

BYNA - hang bukan polis kan....kan...sila lah saman kalau hang polis...

jeBateja said...

KAKCIK - hik...hik...dont do at home...ahakz....sgt bahya...

jeBateja said...

MLD - setakat kek seketui dua...naik moto jer lah..jimat...nak order kek...sila2...

jeBateja said...

HONEY - tu lom naik motor sambil pakai TUDUNG n BERGAMBAR...ahakz

jeBateja said...

FATIN - Opppsss....ahakz...tukar...tukar...mcm kat Ukren....ahakz

My Little Diary said...

jebateja~ serius ni, kek apa bini ko jual... berapa rm sebijik?

jeBateja said...

MLD - jika nak tgk jenis n harga leh tgk kat bLOG http://gulahangus.blogspot.com

alexa yussida said...

sambil bawa motor la ni?uikss..bahaya2..jgn diamal ye encik:)

jeBateja said...

ALEXA - tobat...tak maw buat dah....ahakz

azzey said...

jeBateja: kabus pagi yg indah....tdo pon sodap!

jeBateja said...

hah...tido....alahai....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin