Kawan - Kawan jeBateja

Friday, December 3, 2010

Puding Kanda Apam Dinda...

Ini Puding Aiskerim...
Aku buat semalam dengan resepi baru yang aku olah...
Rasanya sedap...

Ini Apam Pelangi...
Wife buat...juga dengan resepi barunya...
Bagi aku...rasanya sangat sedap...

Semalam kami sama2 buat resepi baru...
Aku dengan puding...
Wife dengan apam...
Maka dapur mcm medan perang dunia ke 3...

Seperti biasa...selain jiran2...
Anak buah aku dikilang akan mendapat manafaatnya...
Depa mendapat jemputan xklusif untuk merasainya...

Selepas 3 minit...uhukz...
Err..ada sape2 nak makan bekas plastik ni..?
Offer ni...ahakz

12 comments:

kakcik said...

Sampai hati suruh makan bekas plastik! Huhuhu... :(

(Bagus betul suami isteri ni - sangat rajin)

ALYN_C3N1 said...

Ya allah..pgi2 duk tgk pemanis nie rasa meleleh2 air liur nie haa...aduh...

wahida said...

asal tajuk ko mcm lucah jebat?

My Little Diary said...

salam,
betul tu, aku setuju dgn wahida...
ada kelucahan kat tajuk'apam dinda' tu
hahaha

byna said...

waaa..besnye..cm sedap ja tapi byk kaler pink..i dont like pink kaler..haha

HonEyBuNNy said...

colourful mcm tudung...sedapnya........untung jiran noh..huwawaw

jeBateja said...

KAKCIK - mananya tak suruh makan plastik...sekejap jerk licin...ahakz..tak tinggal org belakang...

jeBateja said...

ALYN - sabo alyn...nanti kita xplore resepinya...hang buat lah sendiri..

jeBateja said...

WAHIDA - hah...lucah??? Ishhh..dirty minded tul hang ni...jgn le ke situ...ahakz

jeBateja said...

MLD - iyer ke...ahakz...ishhh...ko pun sama dirty minded yeaa...

jeBateja said...

BYNA - but i link PINK....ahakz...no laa....i like GREEN...

jeBateja said...

HONEY - puhhh yo....ada mcm kaler tudung kah....aiyakkkk...ahakz...leh letak kat tudung lah...buat hiasan...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin