Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, December 2, 2010

Jebat, Tissot Dan Emas...


Jebat jual jam yang syarikat beri ni...
Tissot PRS200...


Duit dari jual jam...
Jebat beli DINAR EMAS dari Public Gold...
Ahakz...jebat dah ada emas sendiri...
Korang usha lah dalam internet...
Kebaikan melabur dlm EMAS ni...
Tak rugi kalau simpan EMAS ni...

8 comments:

My Little Diary said...

salam,
wah!!! pelaburan yg bagus ni, jual jam beli dinar emas...

jeBateja said...

MLD - Wasalam...demia masa depan...ahakz

wahida said...

berapa ribu ko beli emas tu jebat? tun mahathir ada buat saranan pasal invest emas ni kan...teringin nak beli tapi duit x de la...

jeBateja said...

Wahida - rm647 untuk 1 dinar ( 4.25gram). Now harganya dah rm656...ahakz...

Emas ni kalau sesak2...leh masuk pajak gadai kat agro bank...ahakz

HonEyBuNNy said...

betul2...lau melabur tudung dpt apa eh??heheh

LeeAneem said...

best arrr jebat....teman pun nk beli arrr...tp bkn skrg...no money no talk...

jeBateja said...

HONEY - kalau melabur kat TUDUNG...err..wife senyum SOKMO..ahakz

jeBateja said...

ANEEM - teman pun mana ada money...tu yg teman jual jam teman tu...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin