Kawan - Kawan jeBateja

Friday, December 10, 2010

Jebat, Proton Dan Restoran Arab...

Semalam ada joint inspection with Proton...
Joint Inspection berkenaan satu Enjin baru Proton...
Lepas Joint Inspection kita org pergi makan...
Kat restoran Arab...
Yang penting bukan aku BAYAR...
Kita orang gi 5 orang...

Tah minuman apa ni...
Rasa PEACH...
Tapi leh arrr...
Macam Menarik tudung botol tu erk..

Yang kanan tu Proton Member...
Yang kiri tu budak kilang den...

Arab...Chicken Mandy...

Masa kat sana sempat aku kutip tudung botol...
Pergi 5 orang maka ada 5 botol..
so 5 tudung botol...
Jom lawan....ada beran...??

12 comments:

amalhaj said...

teman peronah men tudong botoi camtu mase kecik2 dulu. le ni nak men camtu malu pulak weh.... dah tua tobeng..... hahahahaha

ALYN_C3N1 said...

hahaha...sempat lagi noks duk main2 tudung botol...

pasal restoren tue cm menarik jaa..hehe

She is f.A.z.A said...

jom2 lawan main tdg botol..

saper menang dpt 2 kek kukus bleh :P

HonEyBuNNy said...

haipp...sempat lg noh main tudung botol....tudung ohhh tudung...aslkn tudung kan.heheh

wahida said...

weh aku berani weh...jom lawan...aku mmg terer main tudung oren neh...

jeBateja said...

AMAL - teman idak le malu sebab teman ni JUARA segala JUARA...ahakz

jeBateja said...

ALYN - hik..hik...hilangkan rindu akan permainan ni...ahakz

jeBateja said...

FAZA - ahakz...jom lawan...jgn kan kek...puding den bg kalau menang

jeBateja said...

HONEY - uikk..pantang bonar dgn perkataan TUDUNG erk...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - alamak....ini juara RAWANg ke...ahakz

azzey said...

jeBateja; dekat je ni...blh try nanti....

jeBateja said...

sila...sila try...pas tu dah makan bungkus sket utk den....kilang den dekat je dari situ...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin