Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, December 7, 2010

Lalat Malang...

Ini ialah LALAT...
Lalat jenis apa...tak taw...SAGA BLM Special Edition kot...
Macam mana aku leh ambil gambo bawah badan lalat ni...?
Lalat ni lepak kat cermin kaca bilik sejuk tempat kerja aku..( LAB CMM )..
Dari luar bilik...aku SNAP gambo lalat ni...

Ini gambo dari dalam bilik tu...
Suhu menunjukkan 20 darjah celcius...
Lalat ni tak larik plak bila aku snap gambo nya...
Berani betui...

Lastnya...lalat malang ni...mati kesejukan...
Salah dia jugak...
Sape suruh lepak dalam bilik CMM...
Kan dah MATI KESEJUKKAN....ahakz

8 comments:

HonEyBuNNy said...

oh lalat...ciannya....

jeBateja said...

HONEY - sian....alahai....buat apa sian kat lalat...sian kat tudung...ahakz

My Little Diary said...

salam,
woit... hang keje ke time cuti2 hik3x..
nasib baik saga BLM, kalau saga facelift R3 camner rupa lalat tu... ;p

amalhaj said...

ciannnnn dier. naper ler mike idak nak nolongnyer jeBateja? kalo mike nyelamatnyer daghi mati kesejukan, mike bleh dpt pingat laaaaa. hahahahaha.

jeBateja said...

MLD - kalau SAGA sure le kepak dia terangkat....ahakz

jeBateja said...

AMAL - teman idak le nak nyeksa dia...tapi dia yg sesuka bebenor lepak kat situ...

azzey said...

jeBateja; lalat tu dh x de tpt nk lepak tu......:)

jeBateja said...

AZZEY - now dia dah lepak di alam barzah...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin