Kawan - Kawan jeBateja

Friday, February 18, 2011

Budak Praktikal...

Budak2 praktikal di KILANG den...
Nama : AMY ( Bukan AMY SEARCH )...
From : Politeknik Sultan Abdul Halim, Jitra, KEDAH...
Course : MEKANIKAL...

Nama : AIZAD
From : University Of Adelaide, AUSTRALIA
Course : Mekanikal

Bebudak praktikal bersama SIFU mereka nan AYU...
MOON...( tengah )

Hadiah/Cenderamata dari AIZAD...
Comei ooo...
Ahakz...

MAAF KAWAN2 tak LEH nak BW...
Keta baru Perodua sudah mahu dilancarkan...
Enjin baru Proton sudah ke final stage...
Bz menghadapi segalanya...
Dokumentasi lom jebat siapkan...
So tak leh nak bersosial sangat buat masa ni...
MAAF...

TERIMA KASIH yg SUDI SINGGAH SINI...

23 comments:

NzA said...

moga mrk dpt pengalaman berkat bimbingan dr abg2/kakak2 senior......

mysara said...

yg junior bley blajar dr senior kn....;)

My Little Diary said...

salam....
den baru balik dari johor ni... hehe
skrng ada masa skit nak dtg sini.

opis den pun ada budak praktikal... cun wooo... putih gebu... hehe
tapi gambo dia, den takleh masuk blog den, nanti kena saman... :p

che'ila said...

aizad tak nak bagi keychain untuk readers blog jebat ke...?alaaaaaaaaaa..

asilahmuhajer said...

en.jebat..masa mula2 baca tadi, rasa macam blog cari jodoh lak. hahaha..

HonEyBuNNy said...

oh....amy tu 1 poli dgn adik ila la...hehheh

NISA KHAIRI said...

uiii..budak praktikal....mcm ejen cr jodoh lak bila wt penerangan cm tu...hihi..

arep_lockermonth said...

huhu :P praktikal!!menakutkan tak ek kalau pergi praktikal!!humm!


arepnakbebel: GREENHEART phones!(sony ericsson)
arepnakbebel: The Next Angelina Jolie!

Citarasa Rinduan said...

jebat...
kak ayu nak kenal yang namanya Aizad boleh?????
hahahhahaha.......LARI!!!!!!!!!

azzey said...

Boleh bukak agensi praktikal ko ni jebat..:)

KUREKURE COMEL said...

ok...pham2...hehehe

jeBateja said...

NZA - ahakz...hasil ajaran sifu jebat jugakkkk....

jeBateja said...

MYSARA - bukan senior...OTAI laaaa

jeBateja said...

MLD - uikk..teruja nya den nak tgk budak putih gebu tu....ahakz

jeBateja said...

CHE ILA - rasanya dah terlambat laaa...dia dah balik Autralia aaaa

jeBateja said...

ASILAH - tang mana yg nampak mcm carik jodoh tu...??.....ahakz

jeBateja said...

HONEY - iyer ke....err...ratu tudung gak ke...? ahakz

jeBateja said...

NISA - bukan carik jodoh derrr....carik kerja....ahakz

jeBateja said...

AREP - kenapa plak nak takut...kita org bukan makan org pun....ahakz

jeBateja said...

CITARASA RINDUAN - aikkk...dengan kita pun lom habis kenal..kan...kan

jeBateja said...

AZZEY - err..leh untung ke...? Ahakz

jeBateja said...

KURE2 - apa yg hang faham...??

zati embong said...

kirim salam ke budak praktikal eh O.o

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin